Friday, November 11, 2011

Tarikh 111111 dan Dajjal???

Assalamualaikum... =)

Sekarang 111111, tarikh yang sangat dinantikan oleh semua orang. Ada yang nak bertunang, berkahwin, beranak, berdating dan macam-macam lagi.

Dan u all semua tau tak, tarikh 11111 ni pun telah lama ditunggu oleh para Masons (puak-puak pemuja Lucifer) untuk melakukan ritual Masonic lebih-lebih lagi ianya jatuh pada hari JUMAAT??? 


Post yang Honey copy paste dari blog yang copy paste post orang dan orang tu pun copy paste blog orang lain jugak... Hahahaa.... Tak kesahlah yang penting apa yang nak disampaikan... Untuk perkongsian bersama... Jom baca....

SIMBOLIK ANGKA 111111

Menggunakan matematik mudah, apabila kita tambahkan setiap angka dalam tarikh ini (1+1+1+1+1+1) akan berjumlah 6. Ya, ini sudah cukup jelas membuktikan terdapatnya unsur simbolik Lucifer atau Iblis.
Angka 1 sebanyak 6kali - Simbolik angka Dajjal dan Iblis
Angka 1 yang berulang sebanyak 6 kali ini juga merujuk kepada Al Masih Dajjal (The False Messiah) yang umum mengetahui bermata satu dan hubungannya dengan Lucifer yang simbolik dengan angka 666. Dikatakan pada tarikh inilah mulanya kemunculan Antichrist (Dajjal) yang dijadikan boneka oleh ‘the Devil’ seperti yang telah diramal dalam kitab Satanic the Holy is Satan.


Lukisan Signorelli menunjukkan hubungan Lucifer dengan Antichrist
Hubungan akrab antara Antichrist dan Lucifer juga telah tercatat dalam kitab Mormon (the Book of Mormon);
Antichrist (Al Masih) terbesar ialah Lucifer (Iblis), tetapi dia mempunyai banyak pembantu dalam bentuk kewujudan roh mahupun sebagai manusia biasa.” – (Book of Mormon: Jacob 7: 1-23, Alma 1: 2-16, Alma 30: 6-60)
HARI JUMAAT, SEHARI SEBELUM SABBATH 


Satu lagi unsur yang jelas menunjukkan tarikh ini telah ditunggu-tunggu oleh para Masons untuk melakukan ritual Masonic ialah jatuhnya pada hari Jumaat. Kita semua tahu hari Jumaat adalah hari akan berlakunya kiamat dan secara halusnya mereka memilih hari ini sebagai hari kebangkitan Al Masih the False Messiah.
Ini juga telah diramal dalam kitab Nostradamuih;kredit kepada Al-Saachez
‎”Dan kuasa kegelapan akan mula menerobos ke dalam jiwa setiap insan menurut kehendak Angra Mainyu, Enkidu, Malek Taus dan Lucifer ketika 1 bertemu 1 sebanyak 6 kali pada permulaan hari sebelum bermula Sabbath” – (Nostradamuih 111;111)
Jelas di sini kemunculan kuasa kegelapan (Lucifer dan Antichrist) akan berlaku pada 11.11.11 (1 bertemu 1 sebanyak 6 kali) dan hari tersebut ialah hari sebelum bermula Sabbath.
Sabbath ialah hari para Yahudi dan beberapa puak agama Abrahamic (agama Hanif) lain melakukan ritual dan dianggap ‘the rest day’ di mana unsur-unsur jahat tidak dapat berlaku. Sabbath berlaku pada hari Sabtu dan hari sebelumnya ialah hari Jumaat!
KAITAN DENGAN ILLUMINATI DAN FREEMASON
Unsur-unsur Illuminati dan para penyembah syaitan, Freemason telah banyak merujuk kepada tarikh keramat mereka ini. Contohnya dapat dilihat pada rajah ‘Ordo Templi Orientis’ (Order of Oriental Templars) mereka yang terdapat di bawah.




Maka jelas bahawa angkatan Illuminati dan para masons telah lama menanti kedatangan tarikh ini. Dan tersorot sudah bahawa tarikh ini menjadi tarikh penting dalam konspirasi mereka menyeru Al Masih.
TAMAT
Ini plak Honey dapat from BBM. Ramai giler members hantar... Jom baca lagi...;)
Dalam kitab satanic the holy is satan. Yg Mr St Wingston father satan ada memberitahu di mana tarikh 11.11.11 adalah hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia dan orang akan memuja-muja pada hari keramat yang beratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan. Sebenarnya orang tak akan tahu makna tarikh tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesatkan semua agama islam, kristian dan buddha. Dan di mana nanti yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak digunakan dengan betul. Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat anak-anak adam, St Mary and Crist Jesus. Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini amat bermakna untuk kami. Semperna keturunan kami 6.6.6 9.9.9 dan 11.11.11!
Dan juga ulasan dari Ustaz Azhar Idrus...
Ustaz Azhar Idrus : " tanpa iktikad apa2 kelebihan pd tarikh tersebut tidak dosa tapi bodoh"
Macam-macam kan. But for me, as posted on my FB... Ada apa pada number??? Freemason??? Dan yang sewaktu dengannya??? Da most important thing kena sentiasa berusaha untuk menambah amalan masing-masing dan selalu berdoa kepada ALLAH SWT agar dipelihara daripada kesesatan dan tidak terpengaruh dengan segala konspirasi di dunia akhir zaman ni. Owhhh sangat menguji kekuatan IMAN. ='(
Apa Kata Honey: Tak tau betul ke tak. Anggaplah ianya satu peringatan. Wallahualam...



Honey IsyQiPosted By Honey IsyQi

Thanks for readings. Anything can contact me through my Facebook Page

Thank You


5 Responses So Far:

azad said... Reply Comment

nak bagi pandangan je.

kita tak rasa tarikh ini bawa apa apa makna, melainkan kita bermaknakan(iktikad) tarikh tersebut.

iluminati / freemason ini terbentuk oleh syaitan itu sendiri kerana dia telah berjanji dengan Allah untuk sedaya upaya menyesatkan cucu cicit keturunan Adam, maka mereka (syaitan) bersungguh sungguh merancang menyesatkan umat umat sejak dari terkeluarnya mereka dari syurga. Tak kan syaitan dah janji, tapi buat tak endah je kan?

so, kesimpulannya, janganlah kita meniru budaya mereka kerana 'lakum dinukum waleeyaden' "bagimu agamamu, bagiku agamaku"

:)

Anonymous said... Reply Comment

mohon share saudari..

Anonymous said... Reply Comment

saya share kat fb. Makaseh :)

mraziz910 said... Reply Comment

tq saudari....smoga Allah merahmati saudari..

Anonymous said... Reply Comment

baru tau pasal mende ni.tq awak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

VISITORS AROUND THE WORLD

free counters